Livrare Comenzi

Modalităţile curente pe care le poţi folosi pentru a intra în posesia produselor comandate sunt:

  • Livrare prin curier;
  • Easybobx.

Data medie de livrare este calculată ca fiind data expedierii + 2 zile lucrătoare. Din păcate, nu putem garanta un termen minim sau unul fix pentru livrare, întrucât serviciul este în afara controlului nostru operaţional.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face prin curier. Ne angăjăm să expediem produsele tale în 1-3 zile lucrătoare de când ai făcut comanda. În același timp, ifan.ro nu este responsabil pentru eventualele întârzieri care pot apărea la livrarea comenzii de către curier. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată clientului şi se va agrea cu acesta un nou termen de livrare, care nu va putea depăşi termenul maxim de 30 de zile calendaristice.

În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care preţul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării comenzii), ifan.ro va informa clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile calendaristice.

Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la preţul sau caracteristicile produselor, modificând astfel comanda iniţială, iar ifan.ro va livra produsele.

La solicitarea ifan.ro sau a curierului, clientul va face dovada identităţii sale, dacă e necesar, prin una sau mai multe acte emise de autorităţi oficiale şi va comunica numărul de comandă atribuit de către vânzător.

În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepţionării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani şi doar în urma achitării către curier a rambursului înscris pe colet, dacă comanda nu a fost achitată cu cardul online. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată daca clientul nu îndeplineşte condiţiile de mai sus.

Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obţine confirmarea prezenţei acestuia la adresa şi ora selectate în momentul validării comenzii pe site.

Pentru comenzile livrate pe teritoriul României, vă rugăm să ne furnizaţi în datele din comandă, un număr de telefon operat de un furnizor de servicii de telefonie naţional, având prefix +40.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar anunţat de curier, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.

Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior comunicării de către curier, doar cu acordul curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către ifan.ro la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectată de acesta la momentul plasării comenzii.

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menţionate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

În cazul în care verificarea nu se poate efectua în prezenţa curierului, orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoştinţa ifan.ro în cel mult 3 zile calendaristice de la data livrării.

Prin semnarea bonului de livrare, clientul recunoaşte primirea în bune condiţii şi în totalitate a produselor comandate. Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului etc.)