Intrebari Frecvente

Ai intrebari? Suntem aici ca sa-ti raspundem!

Cum finalizez și trimit comanda ?

Pentru a plasa comanda, apăsați butonul Finalizare Comanda, dupa care introduceti datele dvs. si Continuati la Livrare. Aici selectati Metoda de Livrare si Continuati la Plata unde trebuie sa selectati Medoda de Plata si Datele de Facturare daca difera de cele de livrare.

La final, apasati Finalizare Comanda.

Este obligatorie crearea unui cont?

În cazul în care sunteți client nou, ca puteți comanda este necesar să vă creați un cont de utilizator.

Contul de Client vă ajută să vă păstrați comenzile și facturile, datele personale,de livrare și vă scutește în a trece aceste detalii de fiecare dată la o nouă comandă.

Care sunt metodele de plată ?

Metodele de plată sunt următoarele :

  • plata cu cardul online;
  • plată ramburs la primirea coletului.
Care sunt opțiunile de livrare a comenzii ?

Comanda poate fi livrată astfel:

  • curier rapid (1-2 zile lucrătoare de la predarea coletului)
  • Easybox (1-2 zile lucrătoare de la predarea coletului).
Cum returnez o comanda?

 Poţi returna orice colet în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data achiziţiei.

Pentru detalii despre procedura de retur, citeşte informaţiile de AICI